FAQ
  • REJESTRACJA

    • Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

      W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

    • Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?

      Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne.

      Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.

    • Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?

      Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Załóż konto" . W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.

    • Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

      Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja profilu”.

  • ZAMÓWIENIA

    • Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

      Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

    • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

      Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki. Wysłane do Paczkomatu lub kurierem do 5 dni roboczych, natomiast pocztą polską do 14 dni roboczych od daty założenia zamówienia.

    • Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

      Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane ani towar wykonywany na indywidualne zamówienie nie został przygotowany/zarezerwowany, istnieje możliwość modyfikacji złożonego zamówienia. W celu zmiany zamówienia prosimy o niezwłoczny kontakt z Biurem Obsługi Klienta wysyłając maila na adres sklep@montip.com.pl. W przypadku zamówień opłaconych z góry, po dokonaniu zapłaty nie ma możliwości modyfikacji treści zamówienia. 

    • Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

      Tak, jeżeli gabaryt i waga zamówionych przedmiotów na to pozwala, istnieje możliwość połączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę.  Prosimy o poinformowaniu nas mailowo o chęci połączenia zamówień. 

    • Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

      Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. 

  • WYSYŁKA I DOSTAWA

    • Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym lub w siedzibie Państwa firm?
      Każde zamówienie można odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy mieszczącej się pod adresem 87-800 Włocławek, ul. Zielna 37/39. Przy składaniu zamówienia prosimy o zaznaczenie opcji odbiór osobisty. Termin odbioru osobistego ustalany jest indywidualnie po złożeniu zamówienia.
       
    • Jakie są koszty dostawy paczki?

      Koszty dostawy są uzależnione od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (Kurier/Poczta Polska/Paczkomaty InPost). Zasady naliczania opłat dostępne są na stronie informacyjnej "Koszty przesyłki"

    • Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

      Tak, część z oferowanych towarów możemy wysłać za granicę ( w obrębie Unii Europejskiej). Możliwość wysłania konkretnego towaru zależna jest od Państwa przeznaczenia, gabarytów i wagi towaru. W celu ustalenia kosztu wysyłki prosimy  o kontakt mailowy pod adresem sklep@montip.com.pl 

  • PŁATNOŚCI

    • Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

      Płatności on-line można dokonać  poprzez serwis płatności on-line. Obecnie korzystamy z serwisu przelewy24.pl, który umożliwia szybkie i proste dokonanie płatności z większości krajowych banków. Możliwość skorzystania z płatności on-line widoczna jest na ostatnim etapie zamówienia. 

      Jeżeli płatność nie powiodła się podczas składania zamówienia, można kliknąć w formułkę znajdującą się na samym dole potwierdzenia złożenia zamówienia, jakie przyszło na adres mailowy i wtedy nastąpi  przekierowanie na stronę serwisu, by podjąć kolejną próbę.

      Płatności można dokonać również bezpośrednio na nasze konto bankowe. Numer konta wraz z tytułem przelewu zostanie wysłany w oddzielnej wiadomości e-mail po weryfikacji zamówienia przez pracownika BOK.

    • Jakie są formy płatności za zakupiony towar?

      Płatność za towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem lub on-line e- przelewem lub w gotówką w siedzibie firmy. 

    • Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?

      Płatności on-line można dokonać w ciągu 4 dni od momentu złożenia zamówienia. Należy kliknąć w formułkę znajdującą się w potwierdzeniu złożenia zamówienia. Po upływie 4 dni, jeśli nie zostanie dokonana płatność, zamówienie jest automatycznie anulowane.

  • WYMIANY I ZWROTY

    • Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

      Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni od daty otrzymania produktu przez producenta.

    • W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane rzeczy?
      W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.
    • Czy mogę oddać zakupiony produkt?

      Klient będący konsumentem może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku zamówienia towaru na indywidualne zamówienie, tj. wykraczającego poza standardową ofertę sklepu, przygotowanego wyłącznie dla klienta i dostosowanego do jego indywidualnych potrzeb (np. rury chromowane o długości innej niż 300 cm, lady chłodnicze). W tym celu Klient powinien wysłać Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (formularz zwrotu) drogą elektroniczną na adres: sklep@montip.com.pl. Skorzystanie z formularza zwrotu nie jest obowiązkowe. Klient może wysłać na adres: sklep@montip.com.pl jakiekolwiek inne, jednoznaczne oświadczenie o Odstąpieniu.

      Klient jest proszony o odesłanie lub przekazanie rzeczy wraz z paragonem fiskalnym (albo fakturą VAT) oraz oryginałem formularza zwrotu, na adres Sprzedawcy: "MONTIP B" , ul. Zielna 37/39, 87-800 Włocławek, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep Internetowy o Odstąpieniu. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz/rzeczy przed upływem terminu 14 dni. 

      W przypadku Odstąpienia Sklep Internetowy zwraca Klientowi wszystkie otrzymane odpłatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy został poinformowany przez Klienta o decyzji w sprawie wykonania prawa Odstąpienia. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.

      Sklep Internetowy może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

       
  • REKLAMACJE

    • Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

      Reklamacja towaru przez konsumenta może nastąpić ze względu  na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej.Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu.

      W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o wysłanie mailowej bądź pisemnej wiadomości na adres Sprzedawcy (sklep@montip.com.pl ) oraz po otrzymaniu potwierdzenia rejestracji Reklamacji odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy ( 87-800 Włocławek, ul. Zielna 37/39).Do odsyłanego towaru Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub otrzymanej faktury VAT. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na sklep@montip.com.pl. W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną  na adres sklep@montip.com.pl  rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną.

      Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni  licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.

       

Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Załóż konto

Infolinia:

Telefon: (48) 54 234 50 32

Email: sklep@montip.com.pl

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium